لیفت صورت و گردن با هایفو چهاربعدی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گردشگری و آدرس dominic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 232
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 166
:: باردید دیروز : 630
:: بازدید هفته : 166
:: بازدید ماه : 2773
:: بازدید سال : 21721
:: بازدید کلی : 95419

RSS

Powered By
loxblog.Com

نام رسمی آن کشور همسود (مشترک‌المنافع) دومینیکا و پایتخت آن روسو است.دومینیکا در ۳ نوامبر ۱۹۷۸ از بریتانیا اعلام استقلال کرد.واحد پول آن دلار کارائیب شرقی نام د

لیفت صورت و گردن با هایفو چهاربعدی
چهار شنبه 7 مهر 1400 ساعت 14:8 | بازدید : 411 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

لیفت صورت با هایفو 4D
درمان با HIFU (سونوگرافی با غلظت بالا) یک موفقیت بزرگ ، غیر تهاجمی ، غیر جراحی و غیر تهاجمی است. فک و گردن. هدف از فناوری سونوگرافی در زیر سطح پوست برای تقویت بافت های محکم و محکم است.

این ماده در سطح عمیق عمل می کند تا رشد کلاژن را "بدون آسیب رساندن به لایه بیرونی پوست" تحریک کند. این منجر به سخت شدن و عمر مفید طولانی می شود.

لیفت صورت و گردن با استفاده از HIFU 4D و لیفت پوست ، تنها پس از یک جلسه درمانی ظاهر جوان تری خواهید داشت. آب و هوا
هایفو جایگزینی برای لیفت جراحی نیست ، افراد زیادی هستند که می خواهند لیفت را انجام دهند اما آمادگی عمل جراحی را ندارند. جوانان دیگری نیز هستند که به دنبال طولانی شدن اثرات جراحی پلاستیک هستند.

نتایج هایفو چقدر طول می کشد؟
نتایج سکسکه دائمی است و تا شش ماه پس از درمان به تدریج بهبود می یابد. شما به موقع یخ نمی زنید. بعد از شش ماه ، مانند هر روش درمانی ضد پیری ، پوست شما به طور طبیعی پیر می شود ، اما هایفو می تواند به مدت 24 ماه پس از درمان ، پوستی شاداب و جوان تر به شما بدهد.

علائم پیشگیری از بارداری
افرادی که دارای جراحات یا زخم های باز ، آکنه کیستیک ، اسکار کلوئیدی ، ایمپلنت های مکانیکی یا پوستی ، پرکننده های پوستی یا سایر پرکننده های تزریقی ، ایمپلنت های الکتریکی یا فلزی در صورت یا ناحیه تحت درمان ، بارداری یا شیردهی ، آنژیوکاردیوپاتی (قلب) ، فشار خون بالا ، کبد هستند. و بیماریهای کلیوی ، بیماریهای پوستی شامل ایدز و HIV ، پوست بسیار حساس ، یا حساسیت پوستی (از جمله حساسیت به پروتئین) نباید با هایفو درمان شوند.

هایفو چقدر امن است؟

هایفو اولترا فورمر از یک سونوگرافی ایمن و آزمایش شده استفاده می کند که در آزمایشات بالینی و درمان بیش از 350،000 بیمار در سراسر جهان مثر بوده است. سونوگرافی بیش از 50 سال است که به طور ایمن در پزشکی استفاده می شود. هایفو (که Ultherapy نیز نامیده می شود) یکی از معدود درمان هایی است که برای انواع پوست بی خطر است ، زیرا از سونوگرافی استفاده می کند و لایه های فوقانی پوست را که سلول های رنگدانه در آن یافت می شوند ، دور می زند.

آیا هایفو عوارض جانبی دارد؟
هایفو می تواند باعث قرمزی جزئی پوست شود ، اما معمولاً طی چند ساعت پس از درمان برطرف می شود. ممکن است احساس کنید که چند هفته ورزش کرده است. پس از درمان ، می توان از آرایش برای پوشاندن هرگونه قرمزی جزئی که ممکن است ایجاد شود استفاده کرد. برخی از افراد همچنین ممکن است تورم خفیف ، حساسیت ، بی حسی یا سوزن سوزن شدن را تجربه کنند. این علائم معمولاً خفیف هستند و فقط به طور موقت باقی می مانند.(اموزش هایفو)

هایفو چقدر دردناک است؟
هایفو می تواند باعث ناراحتی شود. سطح راحتی ممکن است در افراد مختلف متفاوت باشد ، اما این احساس تا زمانی ادامه می یابد که انرژی به شما منتقل شود.

در حین زایمان ، احساس می کنید مقدار کمی انرژی در اعماق دقیق رسوب می کند و این نشان می دهد که فرایند تولید کلاژن آغاز شده است.

پس از درمان
عیب نداره! شما می توانید بلافاصله بعد از عمل بدون محدودیت یا تعهد به فعالیتهای عادی خود بازگردید. ممکن است در ابتدا پوست شما پوسته پوسته شود ، اما قرمزی باید ظرف چند ساعت از بین برود.

سایر عوارض کمتر معمول بعد از عمل می تواند شامل کبودی یا بی حسی موقتی در نواحی کوچک پوست باشد. مانند هر روش پزشکی ، عوارض جانبی نادر دیگری نیز وجود دارد.

 




:: برچسب‌ها: هایفو اولترا فورمر , هایفو 4D ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: